duminică, 6 februarie 2011

Motivarea – în care judecătorii trebuie să demonstreze în mod logic deplina concordanță dintre soluția din cauza respectivă și realitate. Motivarea...

Timbrarea cererii de chemare în judecată
Accesul liber la justiție prevăzut de art. 21 din Constituție, nu înseamnă și acces gratuit.
Înfăptuirea justiției în statul de drept necesită o serie de cheltuieli care sînt suportate de la bugetul de stat. O parte din aceste cheltuieli sînt recuperate însă prin taxele de timbru.
Calculul taxelor de timbru pentru acțiunile și cererile introduse la instanțele judecătorești și a serviciilor prestate de acestea se fac în conformitate cu prevederile Legii nr. 146/1997.
La taxa de timbru se adaugă timbrul judiciar instituit prin Ordonanța guvernului nr. 32/1995.
Valoarea taxei de timbru
Cererile și acțiunile evaluabile în bani, introduse la instanțele judecătorești, se taxează în funcție de sumă cu o valoare fixă la care se adaugă un procent de 10, 8, 6, 4, 2 sau 1% pentru ce depășește o valoare, de asemenea stabilită de lege.
În cazul cererilor și acțiunilor neevaluabile în bani, legea stabilește o taxă fixă. Cererile pentru exercitarea căilor ordinare de atac împotriva hotărîrilor judecătorești se taxează cu 50% din taxa datorată pentru cererea sau acțiunea neevaluabilă în bani, soluționată de prima instanță sau din taxa datorată la suma contestată, în cazul cererilor și acțiunilor evaluabile în bani (art. 11 din legea menționată).
Sancțiunea netimbrării este anularea cererii. Anularea nu intervine însă în mod automat. Instanța este obligată să încunoștiințeze, la primul termen, partea, despre necesitatea timbrării și dacă după această înștiințare partea nu și-a timbrat cererea va interveni nulitatea. Partea nemulțumită de modul în care a fost calculată taxa de timbru, poate face contestație la ministerul finanțelor.
Aceeași sancțiune intervine și în cazul netimbrării corespunzătoare a cererilor cu timbrul judiciar.

DOMNULE PREȘEDINTE,

Subsemnata Daniela Căpitan, domiciliată în Alba Iulia, Bd. Revoluției 1989, nr. 13, bl. 1C, et. II, ap. 6, jud. Alba,
Declar:
RECURS
împotriva sent. civ. nr. 6022/2010 din 13 decembrie 2010 a judecătoriei Alba Iulia pronunțată în dosarul nr. 10953/176/2010, intimată fiind primăria orașului Zlatna cu sediul în Zlatna, str. Calea Moților, nr. 12, jud. Alba, terț poprit fiind Banca română de dezvoltare – groupe societe generale, cu sediul în Alba Iulia, str. Ardealului, nr. 2, bl. 31B-31C, jud. Alba, pe care vă rog să-l admiteți, să casați hotărîrea atacată și să trimiteți cauza aceleași instanțe în vederea rejudecării cu procedură legal îndeplinită.
De asemenea, urmează ca intimata să fie obligată să-mi plătească cheltuielile de judecată pe care le voi face cu acest proces.


Motive:


În fapt, prin acțiunea înregistrată la 21 mai 2009 m-am plîns la tribunalul Alba împotriva primăriei orașului Zlatna pentru că încalcă Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.
Am cerut primăriei documentul AVIZUL de branșare/racordare definitiv al utilizatorilor de apă din blocul S9-S9 ̍, str. Piața Unirii, nr. 4, Zlatna, jud. Alba. Construcțiile civile, industriale, agricole sau de orice altă natură se pot realiza numai cu respectarea autorizației de construire, eliberată în condițiile prezentei legi, și a reglementărilor privind proiectarea și executarea construcțiilor.
Autorizația de construire constituie actul de autoritate al administrației locale pe baza căruia se asigură aplicarea măsurilor prevăzute de lege referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea și funcționarea construcțiilor.
Autorizația de construire se eliberează în temeiul și cu respectarea documentațiilor de urbanism și amenajare a teritoriului, aprobate potrivit anexei, care face parte integrantă din prezenta lege.
Autorizația de construire se eliberează pentru:
a) lucrări de construire, ...
Autorizația de construire se eliberează de prefecturi sau primării, ...
Cererea de eliberare a autorizației de construire va fi însoțită de certificatul de urbanism, ...
Certificatul de urbanism trebuie să cuprindă elemente privind regimul juridic, economic și tehnic al terenurilor și construcțiilor.
Autorizația de construire se emite în cel mult 30 de zile de la înregistrarea cererii, la care se anexează obligatoriu planul de amplasare a construcției, planuri din care să rezulte destinația, alcătuirea constructivă, funcțională și înfățișarea construcției, întocmite la o scară convenabilă de către un proiectant autorizat, precum și dovada titlului solicitantului asupra terenului.
Documentația trebuie să conțină și avizele legale necesare, prezentate prin grija solicitantului.
În situația depunerii unei documentații incomplete, aceasta se restituie solicitantului în termen de 10 zile de la data înregistrării. (art. 1, 2, 3 lit. a, art. 4, 5, 6 din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcțiilor și unele măsuri pentru realizarea locuințelor)
Cartea tehnică a construcției – ansamblul documentelor tehnice referitoare la proiectarea, execuția, recepția, exploatarea și urmărirea comportării în exploatare a construcției și instalațiilor aferente acesteia, cuprinzînd toate datele, documentele și evidențele necesare pentru identificarea și determinarea stării tehnice (fizice) a construcției respective și a evoluției acesteia în timp. (ANEXA nr. 5 la regulament, pct. 1, 5, din HOTĂRÎREA guvernului României nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora) Prezenta lege stabilește cadrul juridic și instituțional unitar, obiectivele, competențele, atribuțiile și instrumentele specifice necesare înființării, organizării, gestionării, finanțării, exploatării, monitorizării și controlului funcționării serviciilor comunitare de utilități publice.
În înțelesul prezentei legi, serviciile comunitare de utilități publice, denumite în continuare servicii de utilități publice, sînt definite ca totalitatea activităților de utilitate și interes public general, desfășurate la nivelul comunelor, orașelor, municipiilor sau județelor sub conducerea, coordonarea și responsabilitatea autorităților administrației publice locale, în scopul satisfacerii cerințelor comunităților locale, prin care se asigură următoarele utilități:
a) alimentarea cu apă;
b) canalizarea și epurarea apelor uzate;
c) colectare, canalizarea și evacuarea apelor pluviale.
Serviciile de utilități publice fac parte din sfera serviciilor publice de interes general și au următoarele particularități:
a) au caracter economico-social;
b) răspund unor cerințe și necesități de interes și utilitate publică;
c) au caracter tehnico-edilitar;
d) au caracter permanent și regim de funcționare continuu.
În înțelesul prezentei legi, termenii și noțiunile de mai jos se definesc după cum urmează:
a) asociație de dezvoltare comunitară – asocierea intercomunitară, realizată în codițiile legii, între două sau mai multe unități administrativ-teritoriale limitrofe, reprezentate prin autoritățile administrației publice locale, în scopul înființării, dezvoltării, gestionării și/sau exploatării în comun a unor sisteme comunitare de utilități publice și al furnizării/prestării de servicii de utilități publice utilizatorilor pe raza teritorială a unităților administrativ-teritoriale asociate;
b) autorități de reglementare competente – autoritatea națională de reglementare pentru serviciile comunitare de utilități publice, denumită în continuare A.N.R.S.C., ...
Serviciile de utilități publice sînt în responsabilitatea autorităților administrației publice locale ...
Detalierea înființării, organizării, dezvoltării, finanțării, funcționării și gestionării fiecărui serviciu de utilități publice se face prin legi speciale, prin norme și reglementări sectoriale adoptate prin hotărîri ale guvernului și prin ordine ale autorităților de reglementare competente.
Guvernul asigură realizarea politicii generale a statului în domeniul serviciilor de utilități publice, în concordanță cu Programul de guvernare și cu obiectivele Planului național de dezvoltare economico-socială a țării, prin:
a) aprobarea și actualizarea Strategiei naționale privind servciile comunitare de utilități publice.
Guvernul examinează periodic starea serviciilor de utilități publice ...
Exercitarea funcției de analiză, sinteză, decizie, coordonare și planificare la nivel central pentru domeniul serviciilor de utilități publice este încredințată ministerului administrației și internelor, ... (art. 1 alin. 1, 2 lit. a, b, c, alin. 3 lit. a, b, c, d, art. 2 lit. a, b, art. 3 alin. 1, 4, art. 11 alin. 1 lit. a, alin. 2, art. 12 din Legea serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006)
În cazul în care în momentul depunerii documentaţiei aceasta nu este completă, operatorul, în termen de maximum 10 zile calendaristice, va solicita, în scris, completarea documentaţiei cu documentele care lipsesc, completînd în acest sens un borderou-tip care cuprinde toate documentele necesare eliberării avizului, precum şi data la care s-a depus documentaţia incompletă.
Executarea lucrărilor de extindere pentru alimentări cu apă, inclusiv a branşamentelor de apă, se va face după obţinerea autorizaţiei de construire eliberate de autoritatea administraţiei publice locale, autorizaţie care va avea la bază avizul definitiv al operatorului.
Darea în funcţiune a branșamentului de apă se va face după recepţia acestora; la recepţie se vor efectua probele de presiune şi de etanșeitate. Punerea în funcţiune se va face după încheierea contractului de furnizare/utilizare între operator şi utilizator în termenul prevăzut în contract.
Recepţia şi preluarea branșamentului ca mijloc fix se realizează conform legislaţiei în vigoare.
Orice utilizator are dreptul la un aparat de măsurare a consumului pe branșamentul său.
Montarea apometrelor se va face la toţi utilizatorii ca o obligaţie a operatorului, pînă la data de 21 martie 2009, pe baza unui program de contorizare stabilit de autoritatea administraţiei publice locale.
Cantităţile efective de apă furnizate se stabilesc pe baza înregistrărilor contorului de branșament. (art. 108, art. 109 alin. 1, 3, 5, art. 136 alin. 1, 2, 5 din Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 88/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare)
Operatorul are permisiunea de a desfășura activitatea de distribuire a apei potabile şi/sau industriale, în condiţiile legii, la tarife reglementate, utilizatorilor amplasați pe teritoriul ....... (se trece localitatea unde operatorul urmează să-şi desfăşoare activitatea).
Principalele date aferente utilizatorilor ce fac obiectul serviciului de distribuţie a apei potabile şi/sau industriale sînt cele din anexa nr. ... (se trece numărul anexei care se va completa cu datele din tabelul nr. 6, anexă la prezentul caiet de sarcini-cadru). Datele aferente contoarelor de apă pe baza cărora se face facturarea cantităţii de apă furnizate sînt cele din anexa nr. ... (se trece numărul anexei care se va completa cu datele din tabelul nr. 7, anexă la prezentul caiet de sarcini-cadru).
Datele aferente utilizatorilor necontorizați sînt cele din anexa nr. ... (se trece numărul anexei care se va completa cu datele din tabelul nr. 8, anexă la prezentul caiet de sarcini-cadru).
Branșamentele şi elementele componente ale acestora sînt prezentate în anexa nr. ... (se trece numărul anexei care se va completa cu datele din tabelul nr. 11, anexă la prezentul caiet de sarcini-cadru).
Planul reprezentînd reţeaua de distribuţie a apei este prezentat în anexa nr. ... (se trece numărul anexei în care se prezintă planul reţelei de distribuţie a apei cu poziționarea obiectelor aparţinînd acesteia). (art. 43, art. 44, art. 47, art. 48 din Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 89/2007 pentru aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare)
Operatorul are următoarele obligaţii:
- să respecte angajamentele asumate prin contractul de furnizare/prestare;
- la fiecare citire a contorului de branșament, ..., să lase o înștiințare scrisă din care să reiasă:
a) data și ora citirii;
b) indexul contorului;
c) numele și prenumele cititorului.
Utilizatorul are următoarele drepturi:
- să utilizeze liber şi nediscriminatoriu serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare în condiţiile prevăzute în contract;
- să conteste facturile cînd constată diferenţe între consumul facturat şi cel realizat. (art. 7 pct. 24. 1 lit. a, b, c, art. 8 pct. 1, 2 din Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 90/2007 pentru aprobarea Contractului-cadru de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare)
Am cerut domnului președinte al tribunalului Alba să admită plîngerea și să oblige creditoarea să-mi furnizeze informațiile de interes public solicitate.
Accesul liber și neîngrădit al persoanei la orice informații de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relațiilor dintre persoane și autoritățile publice, în conformitate cu Constituția României și cu documentele internaționale ratificate de Parlamentul României.
În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plîngere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
Instanța poate obliga autoritatea sau instituția publică să furnizeze informațiile de interes public solicitate și să plătească daune morale și/sau patrimoniale.
Hotărîrea tribunalului este supusă recursului.
Decizia Curții de apel este definitivă și irevocabilă.
Atît plîngerea, cît și apelul se judecă în instanță în procedură de urgență și sînt scutite de taxa de timbru. (art. 1, 22 alin. 1, 2, 3, 4, 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public)
Nu am fost citată cu respectarea cerințelor prevăzute de lege, în dosarul nr. 2252/107/2009, la nici un termen de judecată, instanța de fond încălcînd art. 85, 107 C. proc. civ.
Art. 85 C. proc. civ. prevede că „judecătorul nu poate hotărî asupra unei cereri decît după citarea sau înfățișarea părților, afară numai dacă legea nu dispune altfel”.
În același scop, art. 107 obligă instanța să dispună amînarea judecății ori de cîte ori constată că partea care lipsește nu a fost citată cu respectarea cerințelor prevăzute de lege, sub pedeapsa nulității.
Citația trebuie să cuprindă:
-numărul și data emiterii citației, precum și numărul dosarului;
-anul, luna, ziua și ora la care cel citat trebuie să fie prezent în instanță;
-arătarea instanței și sediul acesteia precum și locul (unde urmează să se desfășoare procesul);
-numele și domiciliul (cel real sau ales de părți), ori reședința unde locuiește de fapt, și calitatea celui citat;
-numele și domiciliul părții potrivnice și felul pricinii;
-parafa președintelui instanței și semnătura grefierului.
Citațiile emise la 25 mai, 25 iunie 2009 de tribunalul Alba nu cuprind numerele citațiilor, sediul părții potrivnice și felul pricinii.
Instanța de fond era obligată să dispună amînarea judecății și în 13 iulie 2009. Acțiunea s-a respins.
Împotriva sentinței administrative nr. 711/CAF/2009 din 13 iulie 2009 a tribunalului Alba, pronunțată în dosarul nr. 2252/107/2009, am declarat recurs și am cerut domnului președinte al curții de apel Alba Iulia să-l admită, să caseze hotărîrea atacată și să trimită cauza aceleiași instanțe în vederea rejudecării cu procedură legal îndeplinită.
Am cerut și cheltuieli de judecată.
Citația emisă la 11 septembrie 2009 de curtea de apel Alba Iulia nu cuprinde numărul citației, sediul părții potrivnice și felul pricinii.
Recursul a fost respins în data de 11 noiembrie 2009.
Orice persoană are dreptul la judecarea în mod echitabil, în mod public și într-un termen rezonabil a cauzei sale, de către o instanță independentă și imparțială, instituită de lege, care va hotărî fie asupra încălcării drepturilor și obligațiilor sale cu caracter civil, ... (art. 6 Dreptul la un proces echitabil, Convenția Europeană a Drepturilor Omului)

CURTEA EUROPEANĂ A DREPTURILOR OMULUI

CERERE
prezentată în conformitate cu articolul 34 al Convenției Europene a Drepturilor Omului, precum și cu articolele 45 și 47 ale Regulamentului Curții
I PĂRȚILE
A. RECLAMANTA
1. Nume Căpitan
2. Prenume Daniela
3. Cetățenie română
4. Profesia asistentă medicală principală
5. Data și locul nașterii 29 decembrie 1974, Alba Iulia
6. Domiciliul Alba Iulia, Bd. Revoluției 1989, nr. 13, bl. 1C, et. II, ap. 6, jud. Alba
7. Telefon 0747054747
8. Adresa actuală Zlatna, str. Piața Unirii, nr. 4, bl. S9-S9', sc. B, et. IV, ap. 24, jud. Alba
...
B. ÎNALTA PARTE CONTRACTANTĂ
(statul împotriva căruia am introdus cererea)
13. România
...
IV EXPUNERE ÎN LEGĂTURĂ CU PREVEDERILE ARTICOLULUI 35 DIN CONVENȚIE
16. Decizia internă definitivă (data și natura deciziei, organul – judiciar sau altul – care a pronunțat-o)
Curtea de apel Alba Iulia, secția de contencios administrativ și fiscal, dosar nr. 2252/107/2009, decizia nr. 1281/CA/2009, ședința publică din 11 noiembrie 2009, președinte Costinaș Gabriela, judecător Vesa Nicoleta, judecător Florea Marieta, grefier Domșa Olimpia Dorina.
...
V EXPUNEREA OBIECTULUI CERERII
19. Doresc examinarea cazului de Curtea Europeană a Drepturilor Omului.
...
VII LISTA DOCUMENTELOR
21. a) citația nr. ? emisă la 25 mai 2009 de tribunalul Alba,
b) încheierea nr. ? ședința publică din 25 iunie 2009 tribunalul Alba,
c) citația nr. ? emisă la 25 iunie 2009 de tribunalul Alba,
d) încheierea nr. ? ședința publică din 9 iulie 2009 tribunalul Alba,
e) sentința administrativă nr. 711/CAF/2009 ședința publică din 13 iulie 2009,
f) citația nr. ? emisă la 11 septembrie 2009 de curtea de apel Alba Iulia,
g) decizia nr. 1281/CA/2009 ședința publică din 11 noiembrie 2009 curtea de apel Alba Iulia.
VIII DECLARAȚIA ȘI SEMNĂTURA
22. Declar pe onoare că informațiile ce figurează în prezentul formular de cerere sînt exacte.
Locul Zlatna
Data 27 ianuarie 2010
Semnătura reclamantei
Căpitan

În drept, mi-am întemeiat contestația pe dispozițiile art. 455 C. proc. civ.
Am depus cererea în trei exemplare pentru a se comunica creditoarei și terțului poprit.
Am anexat chitanța de plată a taxei de timbru în valoare de 10 lei și a timbrului judiciar în valoare de 0,30 lei.
Obiectul acțiunii civile
Obiectul acțiunii este ceea ce se cere prin acțiunea respectivă, ...
Obiectul acțiunii civile trebuie să fie licit, posibil, determinat.
Determinarea obiectului acțiunii prezintă importanță din punct de vedere procedural întrucît dacă acțiunea va fi admisă, obiectul respectiv va apare în dispozitivul hotărîrii și determinarea lui va putea permite executarea silită a acestuia.
Eu am cerut desființarea popririi contului nr. 010SV03759340100, Banca română de dezvoltare – groupe societe generale.
Serviciile de utilități publice sînt în responsabilitatea autorităților administrației publice locale ...
Exercitarea funcției de analiză, sinteză, decizie, coordonare și planificare la nivel central pentru domeniul serviciilor de utilități publice este încredințată ministerului administrației și internelor, ... (art. 3 alin. 1 și art. 12 din Legea serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006)
Branșarea tuturor utilizatorilor de apă, persoane fizice sau juridice, la reţelele de alimentare cu apă se poate face doar în baza avizului definitiv, eliberat de operator la cererea utilizatorului, pe baza proiectului de execuţie.
Eliberarea avizului se realizează în două faze, şi anume:
a) avizul de branșare de principiu, eliberat în vederea obţinerii autorizaţiei de construire – cuprinde datele generale privind posibilităţile şi condiţiile de branșare a utilizatorului, date ce vor sta la baza întocmirii documentaţiilor de către un proiectant autorizat;
b) avizul de branșare definitiv – prin care se însușesc soluţiile tehnice adoptate de proiectant prin detaliile de execuţie. Documentaţia anexată la cererea pentru avizul definitiv va conţine:
1. memoriu tehnic privind descrierea soluţiilor adoptate în cadrul proiectului pentru branșarea la reţeaua de alimentare cu apă;
2. scheme de montaj al conductelor de apă;
3. certificatul de urbanism;
4. planul de încadrare în zonă, la scara de 1:500;
5. actul de proprietate sau o împuternicire dată de proprietar;
6. planul reţelelor în incintă.
Operatorul are obligaţia de a elibera avizul definitiv în maximum 30 de zile calendaristice de la depunerea documentaţiei complete. ... (art. 108 din Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 88/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare)
CONTESTAȚIE LA POPRIRE
CONCEPT ȘI REGLEMENTARE
Potrivit art. 455 alin. 2 C. proc. civ., orice parte interesată poate face contestație la poprirea ...
Contestația se redactează și se judecă după regulile prevăzute de art. 400 C. proc. civ., și se pot invoca orice motive, atît de formă cît și de fond, ...
Cererea se timbrează.
Am formulat
CERERE DE REEXAMINARE
împotriva modului de stabilire a taxei judiciare de timbru.
Calculul taxei de timbru se face de către organul care prestează serviciul, în cazul acțiunilor în justiție de către instanțele judecătorești.
Taxa de timbru stabilită trebuie achitată anticipat, înainte de primirea și înregistrarea actului, de către persoana care se adresează instanței cu acțiune de chemare în judecată, cu cerere de repunere pe rol a unei cauze suspendate sau care exercită o cale de atac, etc.
În principiu, organele de justiție competente nu se pot sesiza din oficiu, activitateta lor putîndu-se declanșa numai la cererea părții interesate. Această particularitate a începerii activității jurisdicționale o găsim stabilită în dreptul nostru de dispozițiile art. 109 C. proc. civ. și fixată de adagiile „Nemo judex sine actore” și „Judex ne procedat ex officio”.
Orice cerere de chemare în judecată trebuie să fie făcută în scris.
Contestația la poprire a fost primită și înregistrată de către registratoarea judecătoriei Alba Iulia în data de 19 noiembrie 2010 înainte ca instanța să calculeze taxa de timbru.
Nerespectarea legii timbrului prin soluționarea unor cereri netimbrate sau insuficient timbrate atrage pentru judecători sancțiuni disciplinare, iar actul întocmit fără plata integrală a taxei de timbru nu poate fi folosit în fața vreunui organ de stat.

Acțiunile și cererile neevaluabile în bani se taxează astfel:
cereri de suspendare a executării silite, inclusiv a executării vremelnice, precum şi cereri în legătură cu măsurile asiguratorii 10 lei
Determinarea cuantumului taxelor judiciare de timbru se face de către instanța de judecată ...
Împotriva modului de stabilire a taxei judiciare de timbru se poate face cerere de reexaminare, la aceiași instanță, ...
Cererea se soluționează în camera de consiliu de un alt complet, fără citarea părților, prin încheiere irevocabilă.
În cazul admiterii ... (art. 3 lit. e, art. 18 alin. 1, 2, 3, 4 din Legea nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru) În drept, mi-am întemeiat cererea pe dispozițiile art. 18 din Legea nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru.
Dovada motivelor am făcut-o cu actele existente în dosar.
Am anexat citația nr. ? emisă la 22 noiembrie 2010 de judecătoria Alba Iulia în dosarul nr. 10953/176/2010.
Cererea de reexaminare a fost respinsă în camera de consiliu în 10 decembrie 2010, instanța nu și-a motivat hotărîrea și nu mi-a comunicat-o.
Motivarea – în care judecătorii trebuie să demonstreze în mod logic deplina concordanță dintre soluția din cauza respectivă și realitate. Motivarea trebuie să fie clară și simplă, precisă, concisă și fermă.
Cît privesc motivele de recurs ele sînt prevăzute de dispozițiile art. 304¹ C. proc. civ. De aceea, în temeiul art. 312 C. proc. civ., vă rog să admiteți recursul, să casați hotărîrea atacată și să trimiteți cauza aceleiași instanțe în vederea rejudecării cu procedură legal îndeplinită.
În drept, îmi întemeiez recursul pe dispozițiile art. 299-316 C. proc. civ.
Dovada motivelor o fac cu actele existente în dosar.
Depun recursul în trei exemplare pentru a se comunica intimatei și terțului poprit odată cu citația.
Anexez chitanța de plată a sumei de 5 lei reprezentînd taxa de timbru și timbru judiciar în valoare de 0,15 lei.

Data depunerii
1 februarie 2011
Semnătura
Căpitan

DOMNULUI PREȘEDINTE AL TRIBUNALULUI ALBA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu